Sociologický výzkum a poradenství

+420 737 534 401

Sociologický výzkum a poradenství

Volejte: +420 737 534 401

Rád bych se vám představil...

Sociolog na vaší straně

Co pro vás mohu udělat?

Jako sociolog jsem zvyklý klást otázky. Nejen účastníkům výzkumů, ale především sobě samému. To je totiž cesta k nalezení skutečného řešení jakéhokoli problému.

Také sociologické výzkumy chápu jako prostředek k řešení problémů, nikoli pouze jako způsob získávání dat. Každý výzkum by měl proto maximalizovat přínosy pro vytyčený záměr, kterému má sloužit.

Cílem výzkumu není získat procenta odpovědí a vytvořit hezké grafy do prezentace.

Cílem je vždy odpověď na otázku, která podpoří vaše rozhodování a pomůže vám realizovat vytyčené cíle.

Moje cesta k sociologickému a marketingovému výzkumu

Se sociologickým výzkumem jsem se poprvé setkal už na gymnáziu. Cestičku jsem si prošlapával postupně. Mě jsem řadu brigád, nejprve jsem působil v terénu jako tazatel, později přibývala odpovědnost za sběr dat v terénu a koordinaci tazatelů.
 
Po vysoké škole jsem nastoupil do agentury STEM. Byla to vysněná práce. Dělal jsem analýzy, organizoval průzkumy a podílel jsem se na vytváření unikátního datového archivu výzkumů STEM datovaných až do počátku 90. let. V té době jsem se začal věnovat intenzivně výzkumu veřejného mínění, politice a rozvoji regionů.
 
Po menší odbočce, kdy jsem se vydal na zkušenou do Anglie, jsem se opět vrátil k výzkumu. Tentokrát v agentuře INCOMA GfK. Působil jsem jako projektový manažer pro výzkumy zaměřené na regionální rozvoj, cestovní ruch, ale i maloobchod.
 
V roce 2008 jsem spoluzaložil agenturu inPuncto zaměřenou na sociologický a marketingový výzkum.
 
Od roku 2015 působím jako nezávislý konzultant. Mám zkušenosti také z dalších oblastí, jako je marketing, PR nebo práce na projektech zaměřených na rozvoj regionů, včetně přeshraničních projektů.

Odborné a další kompetence

Sociologický výzkum – návrh, tvorba výzkumných nástrojů (př. dotazník), metodické vedení výzkumného projektu
Focus groups – moderování, návrh výzkumu (definování výzkumného vzorku, tvorba scénáře, příprava materiálů)
Projektové řízení – administrace výzkumu, koordinace týmu (případně zapojení externí agentury pro sběr dat)
Analýza dat – SPSS, Excel, pokročilá statistická analýza dat
Tvorba výzkumných reportů a doporučení
Příprava prezentace a její odprezentování vybranému publiku
Příprava tiskových materiálů, tvorba článků a výstupů do médií

Napište mi

Plánujte výzkum? Chcete se nezávazně poradit? Potřebujete profesionální pomoc s analýzou dat? Hledáte moderátora pro diskusní skupiny?
Rolovat nahoru